• (iOS) Vector odemykací klíče

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Vector ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Vector IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ odemykací klíče ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Vector 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Sere me ten typek co me honi

    Hra sama o sobě je v pořádku, ale ovládání je absolutně retardované, kdykoli přejedu prstem nahoru, a to se stává pokaždé, zvláště když musím znovu restartovat úroveň

    Je to skvělá hra, ale mám jen jednu stížnost. Kdybyste mohli zaplatit mincemi a začít tam, kde jste byli.

    Vector Full pro Android - Stáhnout - Anderbot

    Grafika pěkná, ale jak už někdo psal - ne tak pěkná, aby to muselo žrát tolik HW prostředků, potažmo baterie. Ovládání podobně jak Temple run, ale ten je 3D. Bohužel hra jako taková nenabízí žádný scénář - musíte jet tak, jak je daný level "nalajnovaný". Navíc mě dost štvaly reklamy přes celou obrazovku po každém kole.

    Ovládací prvky se často navzájem pletou, protože někdy místo klouzání poběžím rychleji nebo poskočím nebo když se pokusím běžet rychleji, budu neustále skákat, takže 5 hvězdiček, pokud ne za citlivost ovládání

    Výborná hra. Líbila se mi její grafika a triky. Hra se mi bude líbit čím dál tím víc, když bonusový režim odemknete pomocí mincí ve hře, ne se skutečnými penězi. A také jste vytvořili hru shadow fight 2 ( sf2 ) a vector , i ......... opravdu nemohu zapomenout ani na název shadow fight 2 a vector , protože se mi tyto hry moc líbily . Tyto 2 hry jsou mé 2 nejoblíbenější hry. Skvělé hry, které jsem kdy hrál.

    Tato hra se mi nelíbí, grafika je v pořádku, ale nelíbí se mi ovládání, triky mi nikdy nefungují a nesnáším, jak mě pronásledují v každé úrovni

    Nejde to stahnout

    Stahuji hru už asi hodinu, ale nikdy se nestáhla, dokončí se a restartuje se znovu

    Davam 3 hvezdy proroze to ovladani byste mohli trochu upravit, proto vector si plete beh s klouzanim :/

    OMEN Vector Essential Mouse | HP® Official Site

    tak špatná hra poté, co jste udělali velkou vzdálenost, mohu říci, že hra přiblížila pronásledovatele blíže ke mně, dokonce jsem ji viděla na vlastní oči, velmi obtížně se hraje, když hra není ani spravedlivá vůči hráčům, takže s touto hrou a ztráta času

    Není to špatná hra, ale chce být více mb kvůli grafice

    FF397 Vector C Carbon EVO SHINE Carbon | LS2 Helmets

    Dost blbe skace ta postava. A kdyz chci aby skocila tak neskoci. A to sem jeste mirnej na znamkovani

    Pokaždé, když se pokusím o 2 sprint, zpomalím nebo sklouznu nebo skáču, všechny ovládací prvky jsou falešné a odemkl jsem hunter, ale nemohu jej použít, protože spadne

    Tato aplikace je hloupá a dal jsem jí 1 hvězdičku, protože za prvé jen druhá úroveň je příliš dlouhá. Za druhé, proč ten chlap, co vás pronásleduje, má elektřinu a zbraň. Za třetí, proč je ten chlap, který vás pronásleduje, tak zatraceně rychle, jako doslova na 2. úrovni se můžete dostat tak daleko před něj, ale když se dostanete ke 2 vodárenským věžím, je přímo za vámi. NEINSTALUJTE, VAROVAL JSEM VÁS. Proto odinstaluji

    Vector ארקייד ajr

    Crazy Kick! আর্কেড dci

    Jednoduchá hra s dobrou animací a hratelností

    A pro ty co si stěžují že to je krátký tak tohle je beta a musíte si koupit vector full která stojí docela málo

    Přál bych si, abyste aktualizovali hru, abyste mohli změnit ovládání a hrát za nové postavy, jako je chlápek v 1-11, 2-11 a starý chlápek bez vlasů. Opravte prosím ovládací prvky, kdykoli přejetím zastavím postavu, za kterou ten chlap klouže, takže prosím opravte ovládací prvky, jako je použití šipek pro ovládání, také přidejte online a místní hru pro více hráčů. A přidejte také nové triky a ještě jednu věc, za kterou hrajete, když skáčete vydává stejný zvuk znovu a znovu, takže přidejte nové zvuky a přidejte to vše také do plné hry.

    Dobrá hra, ale ovládání je příšerné a téměř nehratelné. Nemůžu vám říct, kolikrát jsem klouzl místo toho, abych skočil, protože ten prst se strašně registroval.

    SOLA VECTOR 20 laserový dálkoměr 20m 71019101. Výhody VECTOR 20 *Snadné ovládání *Dvouřádkový podsvícený displej *Měkká rukojeť a ergonomický design

    Asi nejlepší hra s parkourem, doporučuji


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :