• (iOS) Pixel Strike 3D - FPS Gun Game мамят код безкрайни точки

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Pixel Strike 3D - FPS Gun Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Pixel Strike 3D - FPS Gun Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ мамят код безкрайни точки ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Pixel Strike 3D - FPS Gun Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Точността на тази игра на оръжията е гадна. Най-точните са меле. Тъй като е на близко разстояние, други са наистина лоши. Стреляха като пушки отдалеч. Само някои оръжия тук са балансирани и точни. Никога не опитвайте снайперист без прицела. Никога не удряш някого, освен ако не е от близко разстояние. Повярвай ми опитах.

    Хубава игра, но много бъркотия

    Забавно е, но когато сте нови в играта, трябва да се изправите срещу истински играчи, така че моля, добавете ботове, така че новите играчи да играят по-дълго

    Pixel Strike 3D - FPS Gun Game Akcijske igre ggr

    контролите са лоши

    Има проблем къде отварям играта и тя се срива Моля, поправете това, не искам да отнемам по-голямата част от часовете си за изтегляне на pixel gun 3d

    Добре, но е много весело

    Харесва ми като пиксел гън 3д

    sitemap.xml - HiComm

    Лошо изтръгване на пикселен пистолет 3D.

    Играта спира през цялото време може дори да влезете в игра КРЕПЕТЕ ИГРАТА

    Това е добра игра няма да лъже изтеглете я тя е добра и дори има игра калмари.

    Tgis играта е нещо като 5 звезди. Поправете влизането с google. Фиксирайте целта с оръжията. Добавете още оръжия и модификации. И коригирайте изоставането и изритате мача си без причина. Също така коригирайте дългото зареждане в зомбита, което наистина кара хората да не искат да играят режима на игра.

    Браво, много оценки от 4-5 годишни деца, които не използват граматика и дори не могат да пишат и изобщо не отговарят. Ако искате да направите добра игра, тогава бъдете отговорен разработчик и всъщност отговаряйте на коментиращите или накарайте бот да направи това вместо вас.

    Влизам в началния екран, където е Vulcron, след което чувам началната музика за около две секунди. След това играта се срива. Тъкмо сега се връщам към играта от две години пауза, имах всякакви оръжия, също бях на високо ниво. Това не е много добре за играч да се върне след почивка. Моля, поправете това, играта всъщност беше приятна за игра, но сега изобщо не мога да я играя.

    Свързвах се с урока (НЕУСПЕХ ДА СЕ СВЪРЗВА КЪМ УРОКА) С ТАЗИ ИГРА Е ДОРОЗЯЩА

    тази игра е много подобна на pixel gun 3d

    Върнах стария си акаунт, но всеки път, когато се опитам да играя, ме излиза от играта.

    Свърших... ГОТОВ СЪМ... СЪМ Д О Н Е!! това е копие на Pixel Gun 3d. това е ОГРОМНО приложение. отнема 227 mb (което е много място) и Pixel Gun 3d може да е по-голяма игра за приложение (почти 3 гигабайта), но си заслужава. има най-добрата графика и е ролева игра и най-добрата игра, която съм играл. моля изтрийте тази игра

    По-добър от пикселен пистолет 3d Харесва ми

    Pixel Strike 3D - FPS Gun Game অ্যাকশন oss

    Когато бях нов да играя това, ми позволяваше да си обърна главата, но когато не бях нов да играя това

    Когато отворя играта, тя не работи, така че можете ли да я поправите, ако поправите, ще оценя 5 звезди, така че моля, поправете го

    Тази игра става толкова бавна, че сега е толкова слаба

    Добре, така че преди всичко в Dodge Ball удрям човек директно, той не умира, но когато го направят на мен, аз умрях. Снайперистите в тази игра са боклук и трябва незабавно да убият на слуха като замръзналия снайперист и трябва незабавно да убият по тялото. Без значение какъв трябва да бъде пистолетът, той винаги трябва да убива незабавно по главата. Автоматичните пушки правят четири изстрела в главата, за да ги убият отблизо

    има нужда от работа

    Харесвам го, но моля, поправете грешките и всички реклами

    Не мога да играя играта, тя ме срива. Изобщо не мога да я играя. Току-що изтеглих тази игра и вече й давам 1 звезда, защото дори не мога да я играя.

    хаха хубава игра

    това е страхотна игра, не ме разбирайте погрешно, но аз платих пари и купих неща, след което ми пишеше всеки път, когато влязох в играта, връзката с акаунта е неуспешна и вече не мога да вляза в интернет и сега всичките ми неща са изчезнали, но е добре да се върна нагоре

    Моля, поправете грешки, моля, просто поправете и добавете някои режими на игра и паркур, моля

    Наистина не ми харесва като отрицателни 500 звезди, току-що изтеглих играта и дори не се зареди! Загуба на време, пространство и енергия. Не играйте тази игра. И аз исках но не става

    Pixel Strike 3D - FPS Gun Game कार्रवाई ier

    Pixel Strike 3D - FPS Gun Game แอ็กชัน ymd

    хей, разработчици, добавете граници към мястото, ние сме, вие не трябва да тръгвате, това е несправедливо в заразения режим, ако добавите това, ще изтриете играта си

    银河之战:深空射手 街機 dyjj

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :